سلام دوست من ، امروز در مبنا محتوا میخواهم راجع به مبحث سفارش تولید محتوای آنلاین برایت بگویم . مبحثی که امروزه همه بیزینس های مشهور دنیا را به خود مشغول کرده است و همه صاحبان کسب و کار های بزرگ به دنبال تولید یک محتوای سئو شده و تخصصی هستند .
تولید محتوا یکی از پر طرفدارترین روش های بازایابی برای هدایت انبوه کاربران به سمت سایت میباشد . با رکود اقتصادی که در دهه اخیر شاهد آن بودیم بسیاری از کسب و کار ها با مشکل مواجه شدند و اکثر آن ها به بازاریابی اینترنتی روی آوردند . اما یک بازاریابی اینترنتی پربازده مستم تولید یک محتوای حرفه ای و تخصصی است .
بعنوان یک تعریف تقریبی میتوان گفت محتوای یک سایت به مجموعه مطالبی گفته میشود که بصورت پادکست ، ویدیو ، متن و . درون سایت قرار میگیرد و برای مخاطبان جذاب و کارآمد و قابل درک میباشد و میتواند یک بازدهی خوب را برای صاحبان کسب و کار ها به ارمغان بیاورد . این وجه از بازار یابی صفحات وب که توسط وبمستر ها بکار گرفته میشود ، بازار یابی محتوا نام دارد .
مهم ترین نکته در تولید محتوا این است که هر فردی نمیتواند یک محتوای تخصصی و سئو شده و در عین حال پرمفهوم تولید کند که برای مخاطب جذاب باشد و او را به استفاده از محصول یا خدمات فروشنده علاقه مند کند .
شاید تصور کنید که هر فردی میتواند منظور خود را حداقل در قالب یک محتوای متنی به مخاطب برساند و این امر نیاز به تخصص ویژه ای ندارد اما دنیای تولید محتوا فراتر از چیزی است که شما تصور می کنید .
اگر یک فرد بدون هیچ تخصصی شروع به تولید یک محتوا کند ، شاید آن محتوا از نظر مفهوم ، یک محتوای بی نقص باشد اما نمیتواند توجه موتور های جستجوی گوگل و دیگر موتور های جستجو را به خود جلب کند و در نتایج جستجوی کاربران دیده شود .
علت این امر به سئوی سایت مربوط میشود .یکی از مهم ترین عواملی که تعیین کننده کیفیت سئوی سایت میباشد ، تولید یک محتوای حرفه ای است که در آن نکات و اصولی که مد نظر موتور های جستجو و کاربران است ، هر دو رعایت شده باشد . بنابراین اگر محتوای سایت شما بهینه سازی نشده باشد ، نمیتواند شما را در نتایج برتر موتور های جستجو قرار دهد و مشتریان به جای ارتباط با شما ، با رقیبان شما ارتباط برقرار خواهند کرد .
1- لازم به ذکر است که شما هر چقدر برای خرید محتوا سرمایه گذاری کنید ، چند برابر آن را برداشت خواهید کرد . هرچه محتوا تخصصی تر و با کیفیت تر باشد ، باعث میشود کاربران به محض جستجوی یک مطلب سریع تر به سایت شما دسترسی پیدا کنند و سایت شما در رتبه بالاتری از رقیبانتان قرار بگیرد و این یک عامل موفقیت برای شماست . بنابراین سفارش تولید محتوای آنلاین به نوعی سرمایه کسب و کار شما خواهد بود .
2- نکته دیگر مدت زمانی است که کاربران در سایت شما میمانند . هرچه محتوای سایت شما جذاب تر و کامل تر باشد ، مدتی که کاربران در سایت شما میمانند افزایش می یابد و این به نوبه خود رتبه و سئوی سایت شما را ارتقا میدهد .
3- یک محتوای حرفه ای باید علاوه بر رعایت اصول سئو و پرمفهوم بودن ، به قدری کامل و جامع باشد که کاربری که به سایت شما مراجعه میکند ، نیاز به سر زدن به سایت بعدی نداشته باشد . اگر این مطلب در تولید محتوا رعایت شود در افزایش سود شما بسیار موثر خواهد بود .
محتوای الکترونیکی یک محتوای بهینه سازی شده است .
استفاده از کلمات کلیدی که بیشترین آمار سرچ را در گوگل داشته اند ، باعث ارتقای چشم گیر رتبه سایت میشود .
برجسته کردن کلمات کلیدی در محتوا باعث میشود سایت شما بهتر و راحت تر در نتایج جستجوی گوگل دیده شود .
برای برجسته کردن کلمات کلیدی راه های مختلفی وجود دارد . لینک کردن کلمات کلیدی یکی از راه های آن است .
تکرار معقول کلمات کلیدی نیز به نوبه خود میتواند باعث ارتقای رتبه سایت شما شود .اما دقت کنید که این کار نباید از حد اعتدال خارج شود و نباید بگونه ای باشد که کاربر از خواندن آن خسته شود و تصمیم بگیرد از سایت خارج شود .
به روز بودن مطالب و تکراری نبودن آن ها و میزان کلمات کلیدی اصلی و فرعی باعث میشود که محتوای شما با الگوریتم های گوگل همخوانی داشته باشد .
رعایت کردن مطالبی که ذکر کردیم روی هم رفته باعث میشود که شما یک سایت بهینه با محتوای بهینه و بروز داشته باشید . در نتیجه شما میتوانید به اهدافی که در نظر دارید سریع تر و راحت تر دسترسی پیدا کنید و راه موفقیت را هرچه زودتر طی کنید .
بسیاری از شرکت ها هنگام سفارش تولید محتوا تنها بر روی تولید محتوا با حجم بالا تمرکز میکنند بدون اینکه نیاز مخاطبان و فعالیت رقبا را نظر بگیرند ، و در نهایت شاهد عدم اثر بخشی آن و بیهوده شدن هزینه خواهند بود . به یاد داشته باشید که مخاطبان شما انسان ها هستند و محتوا باید به گونه ای باشد که بیشتر از موتور های جستجو مناسب کاربران باشد .
ما در مبنا محتوا سعی کرده ایم تا بهترین خدمات سفارش تولید محتوای آنلاین را به شما ارائه دهیم .
کلید واژه های سئو ، عبارت های کوتاهی در محتوای سایت شما هستند که کاربران با سرچ کردن آن ها در موتور های جستجو ، سایت شما را پیدا میکنند . نحوه کار مبنا محتوا در انجام سفارش تولید محتوای آنلاین به این صورت است که ما اول جستجو میکنیم که کاربران با چه عباراتی محصولات ، خدمات و یا اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو میکنند . سپس پر سرچ ترین کلمات را در محتوای انلاین خود و عنوان های آن قرار میدهیم .
وقتی کاربر این کلمات را جستجو میکند ، موتور های جستجو هر محتوا و سایتی که حاوی کلید واژه های سرچ شده توسط کاربر باشد را به او نمایش میدهد . در نتیجه اگر سایت شما کلید واژه های پر سرچ را در خود جای داده باشد ، گوگل ، کاربران را به سایت شما که روی کلمات پر سرچ بهینه شده است ، مرتبط میکند . بعبارتی ما سایت شما را به گونه ای بهینه سازی میکنیم که یافتن آن از طریق موتور های جستجو گر راحت تر باشد .
اگر سایت شما بهینه سازی نشده باشد هنگامی که کاربر کلید واژه مرتبط با خدمات شما را جستجو میکند ، در ابتدا با هزاران وبسایت دیگر که متعلق به رقیبانتان است روبرو میشود و ابتدا به سراغ سایت هایی میرود که در نتایج جستجوی آن ها در رنکینگ بالاتری قرار داشته باشند . بنابراین تعداد بسیار کمی از جستجو کنندگان ، سایت شما را خواهند دید .
گوگل وبمستر تو که جدیدا به کنسول جستجوی گوگل تغییر نام داده است ، یک سرویس رایگان شرکت گوگل است که به شما کمک میکند حضور سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل حفظ کنید . ابزار گوگل وبمستر همچنین به شما کمک میکند تا متوجه شوید که گوگل سایت شما را چگونه میبیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی است که باید رعایت کنید .
ابزار گوگل وبمستر کاربرد های زیادی دارد . بعنوان مثال :
1- با استفاده از گوگل وبمستر مطمئن میشوید که گوگل دسترسی لازم به سایت شما را دارد .
2- ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که میخواهیم در نتایج جستجوی گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شوند .
3- فهمیدن این مطلب که کدام عبارت بازدید کننده بیشتری را به سایت شما هدایت میکند .
مبنا محتوا با تحلیل اکانت گوگل وبمستر ، سفارش تولید محتوای آنلاین شما را به بهترین وجه ممکن مدیریت و بهینه سازی خواهد کرد .
شما در هر عرصه ای که فعالیت میکنید قطعا مخاطبین مشترکی با رقیبان خود دارید که هر کدام از شما میخواهد آن را به سمت خود جذب کنید .
اما چه کسی در این کار موفق تر خواهد بود ؟
زمانی که رقبای واقعی خود را شناختید ، به استراتژی محتوای آن ها نگاه کنید . همانطور که گفتیم آن ها همان مخاطبین مدنظر شما را هدف قرار داده اند . چیزی که شما لازم دارید این است که بدانید رقیبان شما چگونه مخاطبانتان را هدف گرفته اند .
از دو راه میتوانید با این امر مبارزه کنید :
1- رقبای شما احتمالا بخش کوچکی از موضوعات را در محتوای خود مشخص میکنند و معمولا در مورد قدرت ها و محصولاتشان محتوا تولید میکنند .
محتوایی تولید کنید که به موضوعاتی اشاره کند که آن ها اشاره نکرده اند . با این کار میتوانید به نقطه ضعف های آن ها حمله کنید و مخاطبانی که آن ها از دست میدهند را جذب کنید .
2- استراتژی سئو آن ها را تحلیل کنید . دقت کنید که رقیبان شما روی چه کلید واژه هایی مانور میدهند .
اگر رقیب شما به سبب استفاده از یک کلید واژه خاص خود را در رنکینگ بالا نگه داشته است ، عاقلانه نیست بخواهید آن را از جایگاه خود بیرون کنید چون بی فایده است . در عوض باید سعی کنید روی کلید واژه هایی کار کنید که رقیب شما در استفاده از آن هیچ رتبه ای ندارد .
تیم مبنا محتوا با بیش از 100 نویسنده سئو کار و حرفه ای ، شما را در جهت بهتر دیده شدن و کسب درآمد یاری میکند و انواع محتوای تخصصی همه مشاغل را ( اعم از محتوای متنی ، صوتی ، موشن گرافیک و .) با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد .
درباره این سایت